Flygmyrans blogg

Han är alltid avundsjuk...

Av Flygmyran Salza - 2011-02-25 08:45


.... och ska ha allting som jag har... Ibsen alltså.  Och han tränger sig alltid fram först, och han får nästan alltid som han vill, men inte alltid.


I alla fall inte när vi fått smaskiga märgben.



Vi har tre smaskiga ben att samsas om, men han ligger och surar och ska ha just MITT ben i alla fall.... men... haha, det får han inte!   



  

   

     

 
 
Ingen bild

Mona och Tyson

25 februari 2011 09:05

Det låter precis som bröder brukar vara det där...men det är ju bara positivt för din del att han ligger och tjurar på det där viset, desto mer till dig =) förresten vilken fräsig stil du har på bakbenen Zalsa! =)

Ha det så gott

Flygmyran Salza

27 februari 2011 14:55

Ja, alla bröder är stökiga tror jag. Fast jag skulle vilja ha en som inte är så stor, nån som jag kunde tufsa till lite ;)

 
Rudi

Rudi

25 februari 2011 14:28

Oj,jag kollade också in dina bakben, snygging! Vilken stil..är det yoga?
Märgben har jag aldrig fått. Min vegetariska matte vet aldrig vilken sort man ska köpa till hund och om man ska äta dom råa eller kokta, så det blir aldrig nåt :-(

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

Flygmyran Salza

27 februari 2011 14:53

Synd på märgbenen :( Vi får dom råa, precis som dom är. Fast jag tycker märgen inuti är godast, själva gnagandet är inte så kul.

Mina bakben ja... jag är nog född sån tror jag. Matte har lagt in en bild i bloggen där jag ligger så redan som pytteliten...

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards